Onze dienstverlening

Financiële administraties

De financiële administratie is de belangrijkste informatiebron voor het verkrijgen van inzicht over het reilen en zeilen van een onderneming. We zijn gespecialiseerd in het verwerken van deze gegevens.

Afhankelijk van de aangiftetermijn van de omzetbelasting kunt u maandelijks of per kwartaal de administratie ons aanleveren.

Echter door de automatisering van de afgelopen jaren bepaalt u hoe snel u inzicht in de voortgang van uw bedrijf wilt hebben. Met de moderne Cloud versie van ons administratieprogramma kunnen wij u wekelijks inzicht geven over het verloop van het resultaat. 

Fiscale aangiften

Eens per jaar dient u als ondernemer of particulier aangifte te doen bij de Belastingdienst. 

Na het opmaken van de jaarstukken moet de aangifte inkomsten-of vennootschapsbelasting door de ondernemer ingediend worden.  Het blijft voor ons een uitdaging om binnen de gestelde kaders van de Belastingdienst de belastingdruk zo laag mogelijk voor u te houden.

Voor particulieren verzorgen wij de aangifte inkomstenbelasting. Wij kunnen dit u voor een scherp tarief aanbieden.

Ons personeel wordt door middel van periodieke educatie jaarlijks op de hoogte gehouden van de laatste fiscale perikelen. Marc Clavan is lid van het Register Belastingadviseurs.

Samen vooruitkijken

Door de automatisering van de afgelopen jaren is ook de positie van het administratiekantoor gewijzigd.  Werd er tot 2 à 3 jaar geleden de administratie eens per kwartaal ingeleverd en verwerkt, het is nu mogelijk wekelijks een goed financieel inzicht te krijgen van de onderneming.

Steeds meer gebruikelijke werkzaamheden die de administrateur uitvoerde, bijvoorbeeld het boeken van inkoop- en verkoopfacturen, zijn door scan- en herkenprogramma ’s overgenomen.

Veel sneller kan er door het bedrijf beslissingen worden genomen op basis van huidige cijfers in plaats van de traditionele jaarstukken en kwartaaloverzichten. Denk hierbij aan investeringen en uitbreiding van het personeelsbestand.

Het administratiekantoor hoeft tegenwoordig geen kwartaal meer achter te lopen, maar kan wekelijks met u op basis van recente gegevens samen met u de toekomst bespreken!

“Maandelijks breng ik mijn bonnen. Bongenoten regelt mijn adminstratie met een glimlach!”

“Mijn hele administratie verhuizen naar de cloud, was snel, eenvoudig en professioneel geregeld”

“Mee kijken en denken voor de toekomst, gebaseerd op mijn resultaten, dat is winst!”

  • Carolina van Nassaustraat 27
  • 2595 TK Den Haag
  • Nederland
  • 070 820 00 34
  • info@bongenoten.nl