Onze dienstverlening
Financiële administraties
De financiële administratie is de belangrijkste informatiebron voor het verkrijgen van inzicht over het reilen en zeilen van een onderneming. We zijn gespecialiseerd in het verwerken van deze gegevens.
Afhankelijk van de aangiftetermijn van de omzetbelasting kunt u maandelijks of per kwartaal de administratie ons aanleveren.
Echter door de automatisering van de afgelopen jaren bepaalt u hoe snel u inzicht in de voortgang van uw bedrijf wilt hebben. Met de moderne Cloud versie van ons administratieprogramma kunnen wij u wekelijks inzicht geven over het verloop van het resultaat.
Fiscale aangiften
Eens per jaar dient u als ondernemer of particulier aangifte te doen bij de Belastingdienst.
Na het opmaken van de jaarstukken moet de aangifte inkomsten-of vennootschapsbelasting door de ondernemer ingediend worden. Het blijft voor ons een uitdaging om binnen de gestelde kaders van de Belastingdienst de belastingdruk zo laag mogelijk voor u te houden.
Voor particulieren verzorgen wij de aangifte inkomstenbelasting. Wij kunnen dit u voor een scherp tarief aanbieden.
Ons personeel wordt door middel van periodieke educatie jaarlijks op de hoogte gehouden van de laatste fiscale perikelen. Marc Clavan is lid van het Register Belastingadviseurs.
Samen vooruitkijken
Door de automatisering van de afgelopen jaren is ook de positie van het administratiekantoor gewijzigd. Werd er tot 2 à 3 jaar geleden de administratie eens per kwartaal ingeleverd en verwerkt, het is nu mogelijk wekelijks een goed financieel inzicht te krijgen van de onderneming.
Steeds meer gebruikelijke werkzaamheden die de administrateur uitvoerde, bijvoorbeeld het boeken van inkoop- en verkoopfacturen, zijn door scan- en herkenprogramma ’s overgenomen.
Veel sneller kan er door het bedrijf beslissingen worden genomen op basis van huidige cijfers in plaats van de traditionele jaarstukken en kwartaaloverzichten. Denk hierbij aan investeringen en uitbreiding van het personeelsbestand.
Het administratiekantoor hoeft tegenwoordig geen kwartaal meer achter te lopen, maar kan wekelijks met u op basis van recente gegevens samen met u de toekomst bespreken!
SLIMMER ONLINE SAMENWERKEN ALS ACCOUNTANT
Eén online voordeur om alles eenvoudig en overzichtelijk te regelen. Een waardevolle persoonlijke omgeving waar alles rondom financiële dienstverlening te vinden is.
Eenvoudig, snel en gestructureerd informatie aanleveren. Online samen jouw hele dossier bekijken. Snel akkoordverklaringen op jaarstukken, aangiften en andere documenten via de website en de apps. Alles is onbeperkt beschikbaar voor ons én jou.
Boekhoudsoftware voor ondernemers
Boekhouden zonder kennis te hebben van boekhouden.Dat is Minox in één zin. Met deze software verwerk je eenvoudig bonnen en facturen in je administratie. Uitgaande facturen verstuur je rechtsreeks vanuit je administratie naar de klant, inclusief een directe betaallink.
En dat is nog niet alles. Met onze businessapp Bizcuit kun je direct vanuit je administratiefacturen scannen, verwerken én betalen, zonder tussenkomst van internetbankieren. Zo is je administratie altijd up-to-date.
Elk bedrijf is anders en elke ondernemer heeft zijn eigen voorkeuren. Minox is daarom volledig aanpasbaar naar jouw wensen. Met de standaard ingebouwde softwarekoppelingen hebben wij voor elk proces de juiste oplossing.
“Maandelijks breng ik mijn bonnen. Bongenoten regelt mijn adminstratie met een glimlach!”
“Mijn hele administratie verhuizen naar de cloud, was snel, eenvoudig en professioneel geregeld”
“Mee kijken en denken voor de toekomst, gebaseerd op mijn resultaten, dat is winst!”
- Carolina van Nassaustraat 27
- 2595 TK Den Haag
- Nederland
- 070 820 00 34
- info@bongenoten.nl